Voedseleducatie

Wil je snel zien hoe ver jouw school is met een gezondheidsthema, bijvoorbeeld Voeding of Welbevinden? Dat kan met de nieuwe themascans voor primair onderwijs, speciaal onderwijs, voortgezet onderwijs en mbo middelbaar beroepsonderwijs (middelbaar beroepsonderwijs).

In een themascan check je welke stellingen je al af kunt vinken. Zo kun je makkelijker doelen bedenken en een plan van aanpak maken. Op welke bestaande activiteiten kunnen jij en je collega’s voortborduren? En waar zouden jullie meer aandacht aan kunnen besteden?

Bekijk de scans voor het thema waar jouw school aan wil werken:

Tip: gebruik de scan in je stappenplan

De themascans zijn handig om te gebruiken bij stap 3 en 4 van het stappenplan. Bekijk het stappenplan voor primair onderwijs, speciaal onderwijs, voortgezet onderwijs of mbo.