Veelgestelde vragen ondersteuningsaanbod Gezonde School

Heb je een vraag over het ondersteuningsaanbod Gezonde School? Bekijk hieronder de antwoorden op veelgestelde vragen. Staat jouw vraag er niet bij? Neem dan contact op via info@gezondeschool.nl.

Kunnen alle scholen een aanvraag doen?

Waaruit bestaat het ondersteuningsaanbod Gezonde School?

Is de vergoeding van €3.000,- inclusief of exclusief btw?

Wie beoordelen de aanvragen?

Hoe wordt bepaald welke schoollocaties het ondersteuningsaanbod toegekend krijgen bij overinschrijving?

Maak ik meer kans op het ondersteuningsaanbod Gezonde School als ik mijn schoollocatie snel inschrijf?

Is het behalen van het vignet Gezonde School verplicht?

Voor welke thema's kan ik het ondersteuningsaanbod aanvragen?

Wanneer en waar kan ik het ondersteuningsaanbod aanvragen?

Hoe ziet de aanvraag voor het ondersteuningsaanbod eruit?

Wie is de Gezonde School-adviseur voor mijn school?

Wat doet een Gezonde School-adviseur?

Wat is een Gezonde School-activiteit?

Welke Gezonde School-activiteiten kan ik inzetten vanuit het ondersteuningsaanbod Gezonde School?

Wanneer kan ik de factuur indienen voor het ondersteuningsaanbod Gezonde School?

Stel dat het niet goed gaat met het uitvoeren van de Gezonde School-aanpak, kan ik dan stoppen?

Mag het ondersteuningsaanbod worden ingezet voor de aanschaf van een Gezonde School-activiteit als het bedrag niet nodig is voor taakuren?

Heb ik een account nodig op Mijngezondeschool.nl voor het aanvragen van het ondersteuningsaanbod?

Hoe maak ik een account aan op Mijngezondeschool.nl?

Ik ben mijn inloggegevens voor Mijngezondeschool.nl kwijt. Wat nu?

Hoe wijzig ik de contactpersoon van onze school?

Ik ben mijn wachtwoord voor Mijngezondeschool.nl kwijt. Wat nu?

Kan ik met meerdere contactpersonen inloggen?

Deel deze pagina op