Gezonde Schoolkantine Festival op 21 maart Tijdens de Dag van de Gezonde Schoolkantine op 21 maart 2024 organiseert het Voedingscentrum het Gezonde Schoolkantine Festival, met Jong Leren Eten als hoofdpartner.
Scholingen en webinars relaties en seksualiteit: meld je aan In januari, februari en maart kun je een aantal inspirerende scholingen en webinars volgen over het thema Relaties en seksualiteit. Meld je nu vast aan!
Kennisevent meer bewegen in het primair onderwijs op 9 april Hoe krijg je leerlingen meer in beweging tijdens een schooldag? Daar leer je op 9 april meer over tijdens het kennisevent georganiseerd door Kenniscentrum Sport & Bewegen, in samenwerking met de KVLO.
Update themacriteriavragenlijsten vignet Gezonde School Elk jaar neemt Gezonde School twee keer de vragenlijsten voor het aanvragen van een themacertificaat door om deze actueel te houden.
Gezonde School wenst je een goed en gezond 2024 We kijken terug op een mooi jaar voor Gezonde School. Er is hard gewerkt aan een gezonde leefstijl voor elke leerling en student. Dat blijven we ook komend jaar doen. Samen met jou.
Uitnodiging: online voorlichtingsbijeenkomst stimuleringsregelingen Structurele aandacht voor een gezonde leefstijl op jonge leeftijd vergroot de kans op gezondere kinderen én volwassenen. Wil je op jouw school een boost geven aan een gezonde leefstijl?
Nieuw erkende Gezonde School-activiteit voor een gezond voedingspatroon Het preventieprogramma 'Leerstraat ten behoeve van een gezond voedingspatroon' is een interactief, educatief programma dat wordt aangeboden aan basisscholen.
Laatste oproep: meld je aan voor de training voor Gezonde School-coördinator 81% van alle scholen die dit jaar gebruikmaken van het ondersteuningsaanbod heeft de basistraining Gezonde School gevolgd.
Resultaten gebruikerspanel Gezonde School Aan welke gezondheidsthema’ s werkt uw school? Betrekt u ouders bij gezondheidsbeleid op school?
Meer verdieping op thema Welbevinden in 2018 Welbevinden als thema binnen Gezonde School is een geliefd thema bij scholen.