Bent u docent op een middelbare school en geeft u les over voeding? Dan gaat het Voedingscentrum graag met u in gesprek over hoe u voedseleducatie een plek geeft op school. Welke afwegingen maakt u? Waar loopt u tegenaan? Wat kan het Voedingscentrum doen om het geven van lessen over voeding nog makkelijker te maken? Ook is het Voedingscentrum op zoek naar goede voorbeelden om dit thema te integreren in lessen en projecten. Het gesprek duurt een half uur tot een uur en de antwoorden worden anoniem verwerkt. Als bedankje ontvangt u een kookboek van het Voedingscentrum naar keuze. Meld u aan via boele@voedingscentrum.nl.

Meer weten over het thema Voeding van Gezonde School? Lees meer op de themapagina's voor po, so, vo en mbo