Op 30 oktober 2018 vond de eerste editie van het landelijke congres Gezonde School plaats. Op Landgoed Zonheuvel in Doorn kwamen circa 450 geïnteresseerden uit het vo voortgezet onderwijs (voortgezet onderwijs), po primair onderwijs (primair onderwijs) en mbo middelbaar beroepsonderwijs (middelbaar beroepsonderwijs) bij elkaar om zich te laten inspireren door het programma Gezonde School. Hieronder vindt u een sfeerimpressie van het geslaagde congres!

Fotograaf: Miriam van Leeuwen.

sfeerimpressie congres gezonde school 2018

gezonde_school_congres_doorn_-_miriam_van_leeuwen_fotografie_fotograaf_houten052_4.jpg
gezonde_school_congres_doorn_-_miriam_van_leeuwen_fotografie_fotograaf_houten037_2.jpg
gezonde_school_congres_doorn_-_miriam_van_leeuwen_fotografie_fotograaf_houten080_5.jpg