panel Gezonde School

Voor het panel Gezonde School zijn we op zoek naar nieuwe leden. Ben jij leraar, mentor, directeur, zorgcoördinator, intern begeleider of een andere onderwijsprofessional in het primair onderwijs, speciaal onderwijs, voortgezet onderwijs en middelbaar beroepsonderwijsEn wil jij ongeveer drie keer per jaar jouw ervaringen en kennis delen over Gezonde School via een online vragenlijst?

Diverse onderwerpen zullen aan bod komen. Bijvoorbeeld: wat heb jij nodig om blijvend aan de slag te gaan met Gezonde School? Wat verwacht je van de Gezonde School-adviseur? Hoe kunnen we het verlengen van themacertificaten vereenvoudigen? Aan wat voor soort scholingen heb jij behoefte? En op welke manier werk jij aan het thema Welbevinden of Slaap?

Waarom zou je meedoen?

Je kunt jouw ervaringen delen, je stem laten horen en meedenken over onderwerpen binnen Gezonde School. Bovendien ben je op de hoogte van ontwikkelingen binnen het programma Gezonde School. Kortom, met jouw hulp kunnen we het programma Gezonde School verbeteren en nog beter laten aansluiten bij de praktijk!

Wat wordt er van mij verwacht?

Ongeveer drie keer per jaar sturen we een online vragenlijst. Het invullen kost hooguit 15 minuten en is geheel vrijblijvend. Alle gegevens worden strikt vertrouwelijk behandeld.

Wil je graag meedenken met het panel Gezonde School?

Geef je op via het aanmeldformulier!