Wilt u binnenkort aan de slag met GrowWizzKid? Of bent u geïnteresseerd in deze Gezonde School-activiteit? Volg dan een van de webinars van GrowWizzKid. Voor het primair onderwijs vindt er een webinar plaats op:

• maandag 28 september, om 15.30 uur;
  • dinsdag 29 september, om 15.30 uur;
  • donderdag 8 oktober, om 15.30 uur.

Aanmelden voor een webinar kan op www.growwizzkid.nl/webinar.

GrowWizzKid is een Gezonde School-activiteit voor het thema Voeding en het thema Milieu en natuur in het primair onderwijs. De activiteit heeft een speciale doorlopende leerlijn voor het speciaal basisonderwijs. De praktische lesmethode biedt vakgebiedoverstijgende lessen gebaseerd op leerdoelen op het gebied van voeding, natuur, techniek en duurzaamheid. Binnen de leerlijn en doelen kunt u als begeleider ook zelf creatief aan de slag gaan om bestaande lessen te koppelen of te vervangen. Lees meer informatie over deze Gezonde School-activiteit of ga naar www.GrowWizzKid.nl.