Decoratieve foto van eerste slide webinar

In zowel de kinderopvang als op scholen wordt al veel gedaan om de gezondheid van jonge kinderen te stimuleren. De omgevingen zijn verschillend, maar de basis is hetzelfde. En als de kinderopvang en scholen vanuit dezelfde basis met elkaar samenwerken, profiteren kinderen daar het meeste van. Dat is de conclusie van het webinar dat 8 november werd georganiseerd door de programma’s Gezonde Kinderopvang en Gezonde School.

Tijdens het webinar waren er interessante sprekers aan het woord en wisselden deelnemers tips en ideeën uit over hoe kinderopvang en basisscholen nog beter met elkaar kunnen samenwerken om een gezonde leefstijl vanzelfsprekend te maken. De opname van het webinar kan teruggekeken worden:Naar de opname van het webinar over een gezonde leefstijl op kinderopvang en school