Steunpunt Smaaklessen is op zoek naar leerkrachten die als allereerste leerkrachten van Nederland een kijkje willen nemen in het nieuwe voedseleducatie-lesportaal Chef!. Wat gaat goed, wat kan beter en wat moet anders? Op 8 maart kunnen ongeveer 25 leerkrachten deelnemen aan het testpanel. De locatie is Wageningen University & Research, Campus Wageningen.

Chef! zit boordevol lessen en activiteiten van Smaaklessen en EU Europese unie (Europese unie)-Schoolfruit. Ga aan de slag met bestaande lesprogramma’s, stel eigen lessen samen of start gelijk een leuke lesactiviteit. In Chef! kan je flexibel en op maat aan de slag met voedseleducatie.

Smaaklessen is een erkende Gezonde School-activiteit. Kijk voor meer informatie en aanmelden voor het panel op de website van Smaaklessen.