Op 2 november 2020 gaat de Smokefree Challenge weer van start. Met deze Gezonde School-activiteit spreken leerlingen van klas 1 en 2 in het voortgezet onderwijs af een halfjaar niet te roken. Daarmee kunnen ze mooie prijzen winnen, zoals een klassenuitje naar keuze. Scholen kunnen zich tot 1 oktober aanmelden voor de challenge op Smokefreechallenge.nl.

Meld direct uw school aan.

Om de wedstrijd aan te kondigen, zijn aan het begin van het nieuwe schooljaar ansichtkaarten verspreid op vele scholen. Dit schooljaar is er rekening mee gehouden dat lessen ook op afstand gegeven kunnen worden. Ga naar de website van Smokefree Challenge voor meer informatie.

Smokefree Challenge is een Gezonde School-activiteit voor het thema Roken, alcohol- en drugspreventie in het voortgezet onderwijs.