Decoratieve foto van twee vriendinnen die op het strand liggen en met elkaar lachen

Online seksueel gedrag zoals sexting is oké, maar kan ook minder leuke kanten hebben. Zoals het ongewenst doorsturen van naaktfoto’s en online pesten rondom gender. Hoe gaat u hier met leerlingen en studenten over in gesprek? Rutgers biedt professionals een nieuwe special aan om hierbij te helpen: Seks online. Seks online is bedoeld als aanvulling op trainingen van erkende Gezonde School-activiteiten Girls’ Talk (in het vo en mbo) en Make a Move (in het vo  en mbo). Deze activiteiten helpen leerlingen en studenten online wijzer en weerbaarder te worden op het gebied van Relaties en seksualiteit.

Meer weten over lesgeven over Relaties en seksualiteit? Lees de informatie en tips voor het po, so, vo of mbo.