Wil je weten hoe je aan de slag gaat met Gezonde School? Of heb je collega's die wat meer informatie kunnen gebruiken? Dan komt de nieuwe interactieve e-learning van Gezonde School van pas! Met Maak kennis met Gezonde School leer je in een mum van tijd hoe de Gezonde School-aanpak werkt.

Wat kun je verwachten van de e-learning?

In Maak kennis met Gezonde School krijg je antwoord op de vraag wat de Gezonde School-aanpak is. Dit gebeurt aan de hand van informatie, quizvragen en casussen. Daarnaast komt een aantal enthousiaste en ervaren Gezonde School-coördinatoren aan het woord. Zij vertellen hoe zij op hun school werken aan een gezonde leefstijl, met behulp van de Gezonde School-aanpak.

Hoe werkt de e-learning?

De e-learning is gratis en altijd bereikbaar via Gezondeschool.nl/e-learning. Maak kennis met Gezonde School bestaat uit drie hoofdstukken. In totaal duurt de e-learning 45 minuten.Naar Maak kennis met Gezonde School

Voor en door het onderwijs

De e-learning is bedoeld voor onderwijsprofessionals die willen starten met Gezonde School, zoals beginnende Gezonde School-coördinatoren, en voor onderwijsprofessionals die hun kennis willen opfrissen. De e-learning is gemaakt in samenwerking met scholen en Gezonde School-adviseurs.

Meer informatie

Wie meer wil weten over de e-learning van Gezonde School, kan terecht op Gezondeschool.nl/e-learning.