Decoratieve foto van een jongen en meisje die naast elkaar zitten en lachen

Werken aan het thema Relaties en seksualiteit op een duurzame en gestructureerde wijze? Maak gebruik van de stimuleringsregeling Gezonde Relaties & Seksualiteit. De belangstellingsregistratie voor ronde 5 staat nog open t/m maandag 15 november a.s. Benut de scholingsmogelijkheden en ondersteuning vanuit de Gezonde School-adviseur, om er zeker van te zijn dat de inhoud en activiteiten aansluiten bij uw leerlingen, studenten en medewerkers. Daarbij ontvangt u handige tips en tools om op een effectieve aandacht te besteden aan het thema, waarmee u bijdraagt aan een positieve en gezonde seksuele ontwikkeling. Leest u voor registratie van ronde 5 via Mijngezondeschool.nl hier eerst goed de voorwaarden van de regeling door.

Bent u nieuwsgierig naar de ervaring van andere scholen? Blader door de derde editie van het inspiratiemagazine Gezonde Relaties & Seksualiteit, met dit keer meer inspiratie rondom kennisbevordering op het thema.