GGD Gemeentelijke gezondheidsdienst (Gemeentelijke gezondheidsdienst)’en hebben een belangrijke rol in het adviseren en ondersteunen van scholen. Daarom organiseert het programma Gezonde School op 6 en 15 juni een eendaagse Gezonde School Masterclass voor alle Gezonde School-adviseurs van de GGD’en.

Tijdens Masterclass krijgen de deelnemers bouwstenen aangereikt waarmee zij scholen kunnen begeleiden om Gezonde School te worden. Hoe sluit ik aan bij de vraag van de school? Wat werkt in de Gezonde School aanpak? Ook ontvangen zij informatie over de samenwerking met de Gezonde School-coördinator binnen de school, de nieuwe declaratiemethode en over de structuur van het onderwijslandschap.

Meer informatie is te vinden in de aankondiging van de Gezonde School Masterclass. Binnenkort ontvangen alle Gezonde School adviseurs het programma met informatie over de inschrijving.