MBO College Entree van mboRijnland, het Pro College in Nijmegen en De Bernard Lievegoed School in Maastricht hebben in de Week van de Liefde (12-16 februari) de Lang Leve de Liefde Award in de wacht gesleept. Ieder in een eigen onderwijscategorie. Met deze Award zetten Soa Aids Nederland en Rutgers de voortgezet onderwijs- en mbo middelbaar beroepsonderwijs (middelbaar beroepsonderwijs)-scholen in het zonnetje die uitblinken in aandacht voor relaties, seksualiteit, seksuele diversiteit en seksuele weerbaarheid. De verkiezing draagt bij aan een verbetering van de kwaliteit van relationele en seksuele vorming op scholen en aan de Gezonde School-aanpak. Vandaag 14 februari nam het MBO College Entree van mboRijnland de prijs in ontvangst.

Lang Leve de Liefde is het meest gebruikte, wetenschappelijk onderbouwde en effectief bewezen lespakket in Nederland over relaties en seksualiteit. Lees meer over deze Gezonde School-activiteit voor vo en mbo.