Vitale mbo middelbaar beroepsonderwijs (middelbaar beroepsonderwijs)-studenten, daar willen we ons allemaal hard voor maken. Hoe lukt dit op jouw schoollocatie? Zijn er successen of juist obstakels om te delen, waar je extra expertise over gezonde leefstijl en de Gezonde School-aanpak bij nodig hebt? Samen met Vitaal mbo organiseren we de inspiratiemiddag: Samenwerken aan gezonde leefstijl in het mbo. Deze fysieke bijeenkomst vindt plaats op 9 februari 2023 van 12.00 tot 16.00 uur bij ROC Rijn IJssel in Wageningen.

Verbinding, uitwisseling en een succesvolle samenwerking staan deze middag centraal. We starten de middag met een gezonde lunch. We hebben elkaar hard nodig om toe te werken naar ons gezamenlijke doel: vitale mbo-studenten! Zien we jou op 9 februari?

Voor wie?

De inspiratiemiddag is bedoeld voor Gezonde School-coördinatoren en andere medewerkers van mbo-scholen die zich bezig houden met gezonde leefstijl in het mbo en Gezonde School-adviseurs.

Aanmelden voor de inspiratiemiddag