Leerlingen met broodtrommels

Vraag jij je af hoe je als schooldirecteur oog kan houden voor het welbevinden van collega's? Of ben je Gezonde School-adviseur en wil je graag horen hoe je meer verantwoordelijkheid bij scholen kan leggen? Met deze en andere vraagstukken over Welbevinden op School kan je terecht op 31 mei.

Praktische informatie online intervisie

• Datum: 31 mei 2022
  • Tijd: 15.00-16.30 uur
  • Locatie: online
  • Organisatoren: Trimbos-instituut & Pharos
  • Prijs: gratis

Wat is intervisie?

Intervisie is een leervorm waarin je je professionaliseert door met collega's uit het onderwijs op een methodische manier te reflecteren op vraagstukken in je werk. Je luistert naar elkaar en denkt met elkaar mee, adviseert elkaar en leert van elkaar. Voor de intervisie bijeenkomst van Trimbos-instituut kunnen alle Gezonde School-adviseurs en onderwijsprofessionals primair onderwijs en voortgezet onderwijs (IB’ers, zorgcoördinatoren, schooldirecteuren, leerkrachten en docenten), deelnemen.