Hoe zorg je dat basisschoolleerlingen zich verantwoordelijk voelen voor elkaar, voor hun klas, voor de school én voor zichzelf? En dat je samen met de leerlingen een fijne sfeer in een groep versterkt? Maak gebruik van de lesbrief Samen aan zet! van KiVa. KiVa is een Gezonde School-activiteit voor het thema Welbevinden waarbij het versterken van de sociale veiligheid en het tegengaan van pesten op basisscholen centraal staat. De lesbrief staat in het teken van de Week Tegen Pesten 2020 en is geschikt voor KiVa-scholen én niet KiVa-scholen. De Week Tegen Pesten vindt van 21 tot en met 25 september plaats.

Bekijk de lesbrief van KiVa of lees meer over de Gezonde School-activiteit KiVa op Gezondeschool.nl.