Enkele GGD Gemeentelijke gezondheidsdienst (Gemeentelijke gezondheidsdienst)-regio’s en basisscholen gebruiken Gezonde School in combinatie met het programma Positieve Gezondheid van het Institute for Positive Health (iPH). De Gezonde School-aanpak bevordert een gezonde leefstijl door het bieden van structuur en de Kindtool van Positieve Gezondheid bevordert vooral een prettige sfeer en de relatie docent-leerling. De combinatie van deze twee producten en programma’s wordt als positief ervaren, blijkt uit onze interviews met negen docenten, directeuren en Gezonde School-adviseurs. Lees meer in de publiekssamenvatting van het onderzoek.

Ook jouw ervaring delen?

Wil je jouw ervaring delen over het werken met Gezonde School en Positieve Gezondheid of wil je meer informatie over dit onderzoek? Stuur een e-mail naar: info@gezondeschool.nl.