Werkt uw basisschool aan het thema Relaties en seksualiteit? Wat gaat goed en wat kan mogelijk beter? Hoe ziet u de rol van ouders? Hierover willen we graag met een aantal basisscholen in gesprek. U geeft hiermee waardevolle input voor het landelijke beleid op relationele en seksuele vorming.

Met wie willen we in gesprek?

• Eén of twee leerkrachten uit de bovenbouw en een of twee (klassen)ouders.

Graag komen we (na schooltijd) bij u op school langs. Het gesprek met leraren duurt ongeveer drie kwartier en het gesprek met ouders een half uur. Het gesprek kan eventueel ook telefonisch plaatsvinden. Bij voorkeur voeren we de gesprekken in oktober.

Met uw deelname levert u waardevolle input voor landelijk beleid op relationele en seksuele vorming. Dit beleid wordt ontwikkeld door het ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport, met als doel om ondersteuning voor basisscholen te versterken.

Mogen we bij u op school langskomen of wilt u meer informatie? Stuur een e-mail naar Lise Albers, lise.albers@rivm.nl.