Geeft uw basisschool al lessen in geluk? Met de Gelukskoffer - (sociaal emotionele methode voor groep 1 t/m 8) - werkt u in zeven lessen aan de persoonlijke ontwikkeling en de eigen invloed op het geluk van uw leerlingen. Het resultaat is een positiever zelfbeeld en een sterk verbeterde sociale veiligheid in de klas. Gelukskoffer is een van de Gezonde School-activiteiten voor het primair onderwijs binnen het thema Welbevinden.

Onlangs heeft Gelukskoffer een Geluksspel gelanceerd. In dit spel maken kinderen en volwassenen spelenderwijs kennis met de factoren die van invloed zijn op geluk. Lees meer over de lessen in geluk, het professionaliseringsaanbod van Gelukskoffer en het Geluksspel

Gelukskoffer organiseert tevens een kosteloos onderwijsevent 'Proeven van Geluk' voor onderwijsprofessionals op 18 april in Rijssen en 20 juni in Ede.