Algemene foto met logo Gezonde School

Wilt u op uw school aan de slag met een gezonde leefstijl? Dat kan altijd al via Gezondeschool.nl en is nu nog makkelijker met een steuntje in de rug! U kunt gebruik maken van één of meer stimuleringsregelingen. Daarmee ontvangt u een geldbedrag en soms advies en ondersteuning van een Gezonde School-adviseur.

Tot en met 19 april heeft u de mogelijkheid om belangstelling kenbaar te maken voor één of meer stimuleringsregelingen. Dit doet u via Mijngezondeschool.nl. Oriënteer u vooraf goed op de spelregels en voorwaarden van de verschillende regelingen. Er zijn drie regelingen: het ondersteuningsaanbod Gezonde School 2022-2023, de stimuleringsregeling Gezonde Relaties & Seksualiteit’ en de stimuleringsbijdrage Jong Leren Eten. Het geldbedrag kunt u bijvoorbeeld inzetten voor taakuren voor een Gezonde School-coördinator of voor de inzet of aanschaf van een activiteit.

Doe mee en wordt ook Gezonde School! Lees hier alles over de stimuleringsregelingen.