Wilt u als school werken aan het thema ‘Relaties en seksualiteit’ of ‘Welbevinden’? Dan is er goed nieuws: door een financiële impuls van het ministerie van VWS Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport (Ministerie van Volksgezondheid, Welzijn en Sport) kan Gezonde School extra scholen ondersteunen die met één van deze thema’s aan de slag wil gaan. Schrijf u daarom snel in voor het Ondersteuningsaanbod Gezonde School, dit kan nog tot en met 18 april aanstaande. Wilt u meer weten over deze thema’s, kijk dan op de website van Gezonde School. Scholen met kwetsbare leerlingen of studenten en scholen die nog niet eerder gebruik hebben gemaakt van het Ondersteuningsaanbod, maken meer kans op toekenning!

Waarom het belangrijk is om als school aandacht te besteden aan het thema Relaties en seksualiteit? Bekijk het nieuwe filmpje!