De uitreiking van het vignet Gezonde School is voor veel scholen een feest. Zo ook voor (V)SO 't Kraaienest in Nootdorp. Tijdens het jaarlijkse zomerfeest op 23 juni reikte wethouder Bernard Minderhoud het vignet Gezonde School uit.

De school heeft in de afgelopen periode veel aandacht besteed aan bewegen en sport. Ook is gewerkt aan de sociale veiligheid op school en het welbevinden van de leerlingen. De school kreeg daarom de twee themacertificaten: ‘Bewegen en sport' en ‘Welbevinden’. In de komende maanden wil de school ook nog het themacertificaat ‘Voeding’ behalen. Daarna is het thema Relaties en seksualiteit aan de beurt.

Bekijk het leuke filmpje van de uitreiking van het vignet Gezonde School op (V)SO ’t Kraaienest.