Houdt u zich op school bezig met een gezonde leefstijl van leerlingen/studenten? En wilt u meedenken met Gezonde School-onderwerpen zoals het betrekken van ouders, de website Gezondeschool.nl of het vignet Gezonde School? Dan zijn we op zoek naar u! We willen graag weten wat er speelt binnen het so, po primair onderwijs (primair onderwijs), vo voortgezet onderwijs (voortgezet onderwijs) en mbo middelbaar beroepsonderwijs (middelbaar beroepsonderwijs) en wat uw ervaringen zijn met het werken aan een gezonde leefstijl van leerlingen. Op deze manier kunnen we onze informatie over Gezonde School verbeteren en nemen we jullie input mee in onze plannen.

Op dit moment denken ruim 50 onderwijsprofessionals uit het primair onderwijs, voortgezet onderwijs, middelbaar beroepsonderwijs en speciaal onderwijs met ons mee. We zijn op zoek naar alle type schoolmedewerkers zoals docenten, mentoren, directeuren/rectoren, conciërges en kantinemedewerkers. Ook medewerkers van scholen die (nog) niet werken met de Gezonde School-aanpak, nodigen wij van harte uit.

Bent u benieuwd over welke onderwerpen het panel al heeft meegedacht? Kijk dan op www.gezondeschool.nl/panel. Of wilt u zich al meteen aanmelden? Dat kan via dit formulier.