Decoratieve foto van leerlingen in het trappenhuis van een Gezonde School, met een spandoek van Gezonde School aan de balustrade

Werkt jouw school of schoollocatie al enige jaren aan een gezonde leefstijl volgens de Gezonde School-aanpak? Of komt jouw school net uit de startblokken en ben je trots op hoe het gaat? Dan is de Dag van de Gezonde School, 16 november, een mooie gelegenheid om er een feestje van te maken. Dat kan tijdens de fysieke inspiratietour aanmelden daarvoor is mogelijk tot 11 november – én online met #DagvdGezondeSchool.

Ook laten zien hoe trots je bent?

Deel jouw successen met anderen en inspireer elkaar! Gezonde School zal op 16 november de hele dag door mooie ervaringen in het zonnetje zetten op LinkedIn, Facebook en Twitter. Daar kan het verhaal van jouw school ook bij horen!

Wat we hiervoor van je vragen? Geef in jouw post antwoord op deze vraag: wat kenmerkt jouw school als een (toekomstige) Gezonde School? Wees creatief, maak er een mooi verhaal van met bijvoorbeeld een foto of filmpje en gebruik #DagvdGezondeSchool.

Volg Gezonde School op sociale media

Inspiratie opdoen of successen delen op de Dag van de Gezonde School? Volg Gezonde School op:

LinkedIn: Gezonde School

Facebook: Gezondeschool.nl

Twitter: GezondeSchoolNL

Wat is de Dag van de Gezonde School?

Tijdens de Dag van de Gezonde School worden Gezonde Scholen in het zonnetje gezet. We vieren wat ze tot nu toe hebben bereikt. Daarnaast bieden we deze scholen volop inspiratie door bij elkaar een kijkje in de keuken te nemen tijdens een fysieke inspiratietour. Door elkaar ook online te inspireren hopen we dat nog veel meer mensen gemotiveerd raken om zich in te zetten voor een gezonde leefstijl van leerlingen en studenten!