Bewegend leren event online

Leerlingen die moe over hun tafel hangen? Of juist te veel energie hebben en andere afleiden? Het kan anders! Laat u inspireren tijdens het online Bewegend leren event op woensdagmiddag 16 maart. Bijvoorbeeld als u meer beweging, motivatie en betrokkenheid in uw lessen wilt. Of als u op zoek bent naar praktische tips en voorbeelden om meer beweging in uw lessen te brengen.

Meld u uiterlijk 8 maart aan voor het Bewegend leren event.

Het Bewegend leren event wordt georganiseerd door Beweeginspiratie. Het programma en meer informatie over het event vindt u op Bewegendleren-event.nl.

Tip: maak kennis met Fit & Vaardig op school

Wie zich aanmeldt voor het Bewegend leren event, kan deelnemen aan drie workshops. Maak bijvoorbeeld kennis met Fit & Vaardig op school, een erkende Gezonde School-activiteit voor het thema Bewegen en sport in het primair onderwijs.