Op woensdag 8 april 2020 organiseert Stichting School & Veiligheid de vijfde editie van de onderwijsconferentie 'Met Alle Respect'. Dé plek voor inspiratie, oefening en verdieping rondom sociale veiligheid in het onderwijs. Met prikkelende presentaties van Ivo Mijland en Pieter Derks, praktische workshops en interessante keynotes van Otto de Loor en Galenkamp & Schut.

Ontmoet onderwijsprofessionals (po primair onderwijs (primair onderwijs), vo voortgezet onderwijs (voortgezet onderwijs), mbo middelbaar beroepsonderwijs (middelbaar beroepsonderwijs)) die zich net als u inzetten voor een sociaal veilig schoolklimaat en laat u inspireren. Mis deze kans niet, meld u nu aan via Schoolenveiligheid.nl