Met de Partner Update informeren we samenwerkingspartners over actuele ontwikkelingen rond de programma’s Gezonde School en Gezonde Kinderopvang. De Partner Update verschijnt vier keer per jaar.

Meld je aan voor de Partner Update

Door je aan te melden voor de Partner Update Gezonde School en Gezonde Kinderopvang, ga je akkoord met de verwerking van jouw gegevens voor de doeleinden zoals beschreven in de privacyverklaring van GGD GHOR. GGD Gemeentelijke gezondheidsdienst (Gemeentelijke gezondheidsdienst) GHOR Geneeskundige Hulpverleningsorganisatie in de Regio (Geneeskundige Hulpverleningsorganisatie in de Regio) beheert de nieuwsbrief. Het RIVM Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu (Rijksinstituut voor Volksgezondheid en Milieu), de beheerder van Gezondeschool.nl, is niet betrokken bij de afhandeling van de nieuwsbrief. Daarom wordt er voor deze nieuwsbrief verwezen naar de privacyverklaring van GGD GHOR.